30 d’abril del 2014

“Pause en el camino”


Bon dia happy people!

 Molts de vosaltres, els més pròxims a mi ja ho sabeu però per a la resta ha arribat el moment d’explicar-vos-ho:  Onegraphicgirl fa un “pause en el camino” i s’embarca en una nova aventura. Han estat molts dies, setmanes, mesos i uns anys molt divertits, emocionants, amb molts nervis i alegries … He conegut moltíssima gent, molts artesans i artistes, he vist mil cares, mil estils… en fi, un cúmul de sensacions que em deixen uns records inoblidables.

Ara, caigut del cel i sense pensar-m’ho massa, m’embarco en una altra aventura professional. Una nova etapa que segur em donarà altres estones d’il·lusió i alegria perquè la vida són dos dies i sobretot, el que hem de fer és ser feliços i aprofitar el que la vida ens dóna a cada moment.

Mil gràcies happy people per haver-nos seguit, ajudat i fer que tot això fos possible. I no patiu que seguirem fent el que més us agrada: els Tallers! Sí, sí, ja ho tenim tot pensat i controlat! Tampoc deixem a part el disseny gràfic, mantenim els nostres estimats clients i amics, seguirem creant i sobretot, seguirem online a TOT arreu! ;)
 
A partir d’avui us convido a buidar la botiga, liquidarem i tirarem “la casa por la ventana” com diu algú que jo conec... Roba, complements, bisuteria, llana, ganxets, mobles (si, si... casi tot el que tenim a la shop!)... TOT a uns súper preus així que vine a onegraphicgirl i busca el PUNT! I si us interessa alguna cosa en concret, escriu-me ràpid que ja sé que hi ha cosetes que volaran en un pim, pam! 


  Gràcies de nou i fins aviat companys!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada