5 de març del 2014

Carnaval!

Carnaval és una de les festes que més m'agrada. És una festa divertida, alegre i on tothom es converteix en nen per un dia o dos (aquí Cadaqués es celebra durant dos dies, el dissabte amb el ball de nit i la passada amb totes les carrosses i disfresses comença dilluns al migdia i fins que el cos aguanti!, sort que el dimarts és festa i s'enterra la sardina, i algú més...).

L'any passat però volia passar el dia fora (aprofitant que treballo els caps de setmana i no puc fer mai cap escapada fugaç) casi amb les claus del cotxe a la mà, i gairebé no sé ni com (eh, Abel i Ester???) em vaig trobar disfressada i ballant com la que més!

Aquest any doncs, ho hem fet bé. Disfressa planificada i amb temps, tot i que tampoc requereix molta cosa ja que hem optat per un DIY que donés el pego.. i sabeu de què anem?? d'un dels meus personatges preferits de quan ere pequeArale! Oyo! M'encanta aquesta nena amb esperit aventurer, vestida com un nen i amb els cabells liles! El tema és que totes excepte una noia i jo, no teníem el peto blau texà que porta. No hi ha problema! per sort la Conxi (la meva sogre) és una crack cosint. I així va ser, després d'una tarda mirant com feia el patró en un plis a partir d'uns texans vells, la resta va ser bufar i fer ampolles. Personalització de la gorra, ulleres grans sense vidre, mitges transparents (pujadetes de to perquè no es vegi el blanc transparent que et deixa l'hivern), mitjons blancs i llarguets i perruca!

Com no, el resultat genial i un Carnaval divertidíssim i alhora esgotador, necessitaré 2 dies més per recuperar el meu cos!! I vosaltres, com ha anat el vostre Carnaval??








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada