8 de juny del 2013

LIQUIDACIÓ SAMARRETES

Si, si, si!!! no ens hem tornat lokus ni res d'això i ho heu sentit perfectament!! Com ja us vaig explicar en el post anterior, amb el canvi de local necessitem fer una mica de borrón y cuenta nueva (val a dir que és més petitó i amb mooolt d'encant també... té una paret de pedra seca preciosa!)

Si, si, sí!!!  no nos hemos vuelto lokos ni nada por el estilo y lo habéis oído perfectamente!! Cómo ya os expliqué en el post anterior, con el cambio de local necesitamos hacer un poco de borrón y cuenta nueva (justo es decir que es más pequeñitoy con mucho encanto también... tiene una pared de piedra seca preciosa!)

liquidación camisetas

Doncs si... canvi d'aires i renovació interior! Així que si teniu algun aniversari, algun sant o simplement ganes de fer un detallet al vostre amor (algú ja es va adelantar a la publicació d'aquest post, eh??), doncs això, ja ho sabeu, us podeu passar per la shop i gaudir dels descomptes del 30% al 50% en les samarretes onegraphicgirl, tant de noi com de noia!

Pues sí... cambio de aires y renovación interior! Así que si tenéis algún cumpleaños, algún santo o simplemente ganas de hacer un detallito a vuestro amor (alguien ya se adelantó a la publicación de este post, eh??) pues eso, ya lo sabéis, os podéis pasar por la shop y disfrutar de los descuentos del 30% al 50% en las camisetas onegraphicgirl, tanto de chico como de chica! 



Ah! aquesta oferta també serà vàlida a la botiga online a partir de demà a primera hora (així els que esteu lluny ja no teniu excusa!) Happy compres! ;)

Ah! esta oferta también será válida en la tienda online a partir de mañana a primera hora (así los que estáis lejos ya no tenéis excusa!) Happy compras! ;)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada