23 d’abril del 2013

TREKKING CADAQUÉS

Hola a tothom! Avui us presento l'última feina de onegraphicgirl... aquí teniu el logo, el flyer i el póster que hem fet per al Santiago, qui està al capdavant de Trekking Cadaqués, i alhora el meu nou veí de botiga! 
Ens ofereix rutes de senderisme per tot el Parc Natural de Cap de Creus. Caminates i excursions guiades durant una mitja jornada aproximadament (depen de la ruta!), amb opció de menjar i tornada a Cadaqués per mar... en vaixell! 
Un pla fantàstic per gaudir de la privilegiada natura que tenim al poble, oi? Doncs no us ho penseu més, i animeu-vos a fer salut!
+ info: (+34) 972 258 672
---
Hola a todo el mundo! Hoy os presento el último trabajo de onegraphicgirl... aquí tenéis el logo, el flyer y el póster que hemos hecho para Santiago, quien está al frente de Trekking Cadaqués, y a la vez mi nuevo vecino de tienda!
Nos ofrece rutas de senderismo por todo el Parc Natural de Cap de Creus. Caminatas y excursiones guiadas durante una media jornada aproximadamente (depende de la ruta!), con opción de comer y volver a Cadaqués por mar... en barco!
Un plan fantástico para disfrutar de la privilegiada naturaleza que tenemos en el pueblo, verdad? Pues no os lo penséis más, y animaros a hacer salud!
+ info: (+34) 972 258 672










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada