2 de desembre del 2011

Costuretes!!

Ja fa anys, la meva mare volia ensenyar-me a cosir: has de ser una dona de profit! Mai havia trobat el moment, sempre hi ha coses més interessants a fer, pensava jo…
Aquest diumenge, aprofitant la visita familiar, va arribar el dia (cosa que no hagués imaginat mai anys enrere…) Un curset accelerat d'una tarda, i després d'unes quantes hores, enfilant, canviant "canilles", fent línies, fent corves, etc… us presento el meu primer Moneder!
Ara, per això, a seguir provant.. però no patiu, que vindran més cosetes que ja tinc al cap! Salut!



5 comentaris:

  1. és xulíssim!!! nena, la meva llista de reis augmenta!!!! ;))) petonets

    ResponElimina
  2. jaja! que bona!! és un vici, no puc parar!!! un petonet solete i a veure si aprenc més i li faig alguna coseta al boletet!!!

    ResponElimina
  3. oooohhhhh me gusta muchooooooooo! ja m'estas fent un....

    ResponElimina
  4. això està fet!!! però tu no tiris RES de roba, que ara no vegis el que estic aprofitant les teles..jaja!! ;)

    ResponElimina
  5. Ostres, tu... qui és artista és artista, no importa els mitjans... aprens i mira... Felicitats!

    ResponElimina