20 de novembre del 2011

Fashion Market by: uniccos (sala Hub de Madrid)

Fa un temps, vaig rebre una trucada del portal de venda online de coses artesanes i fetes a mà: Uniccos. M'oferien la possibilitat de participar al seu primer event, el mercadillo de roba artesanal Fashion Market a Madrid, els dies 3 i 4 de Desembre (sala Hub, al costat de la parada de metro Atocha).

Havien fet una sel·lecció de persones per participar-hi i una d'elles era jo! Sí, si, ara ja est pot dir i onegraphicgirl estarà a Madrid! (http://www.uniccos.com/FASHION_MARKET_BY_UNICCOS/Flyer.html)






4 comentaris:

  1. jajaja!!! visca TU! ets el meu únic comentarista, m'encanta!!! ;)

    ResponElimina
  2. Enhorabona!!!! la feina ben feta sempre té premi!!! ;) petonets

    ResponElimina
  3. Merci amore! i enhorabona a tu tb per taaaantes visites, ets my idol!!! ;)

    ResponElimina